Lollands Bank

Imagekampagne for Lollands Bank i samarbejde med Kidde+ og fotograf Kim Wendt.

Samarbejdet med Lollands Bank begyndte med en brandundersøgelse af banken. Den afslørede, at kunderne syntes om bankens imødekommenhed og dens lokalkendskab. Brandundersøgelsen viste desuden, at banken blev opfattet som markedsleder – ikke bare i området geografisk set – men også på tillid og kompetencer.

Kampagnen kørte på alle media-platforme og blev fulgt op af remarketing og programmatic.

Det blev til en brand turn-around for Lollands Bank der blev positioneret under overskriften “Vores område”. Kampagnen dækkede Vordingborg, Guldborgsund og Lolland kommune – ca. 150.000 borgere – og omfattede bl.a. outdoor posters, bannerannoncer, brochurer, billboards, dagbladsannoncer, film og radioreklamer.

Filmene på hver 30 sek. havde 624.208 visninger på YouTube – og 43% så filmene til ende. Dertil kom der 69.480 unikke besøgende på Facebook. Det er ret markante tal for så lille et område.

Se film her: lokalkendt